.

Propolis

Obok miodów w ofercie naszego sklepu internetowego z najwyższej jakości artykułami pszczelarskimi można znaleźć surowy propolis, czyli kit pszczeli. Jest to balsamiczno-żywiczna substancja zbierana przez pszczoły robotnice z pączków oraz młodych pędów takich drzew jak topola, brzoza, świerk, kasztanowiec itp. Barwa tego produktu może być zarówno delikatnie żółto-zielona, jak i ciemnobrązowa, prawie czarna – jest ona uzależniona w głównej mierze od surowca, z którego powstaje surowiec.

Propolis, który jest oferowany przez nasz sklep internetowy, zawiera w swoim składzie wiele cennych substancji biologicznie czynnych, które wykazują silne działanie bakteriobójcze, przeciwbólowe oraz bakteriostatyczne (proteiny, żelazo, miedź, potas, wapń, sód, magnez, mangan itp.). Produkt ten doskonale sprawdzi się do stosowania w leczeniu odleżyn, owrzodzeń oraz trudno gojących się ran, ale może być też wykorzystywany przy anginach, chronicznych nieżytach gardła, paradontozie oraz różnego rodzaju schorzeniach układu oddechowego.

Aktywne filtry

Słoiczek zawiera 5g propolisu

Opakowanie zawiera 100g propolisu

Oprócz propolisu oferujemy również wiele innych produktów pszczelich

Wszystkie pszczele produkty są dla nas wartościowe, dlatego mają ważne miejsce w naszym sklepie. Najbardziej rozpoznawalnym efektem pracy pszczół są oczywiście miody. W asortymencie znajdziesz bardzo szlachetny miód lipowy - doskonały na przykład na przeziębienie - produkt dodany do herbaty przynosi ulgę przy bólach gardła. Bardzo zróżnicowany pod względem składu i niezwykle lubiany miód wielokwiatowy, bogaty w witaminy i składniki odżywcze, niezwykle cenny miód spadziowy, w tym również ten pozyskiwany z brzozy i wiele innych.

Poza miodami oferujemy też mleczko pszczele, składnik tak cenny, że przez Starożytnych Greków uważany był za składnik ambrozji, pokarmu bogów. Dla ludzi, którzy lubią sami tworzyć naturalne kosmetyki, mamy dostępny propolis i pyłek pszczeli. Kremy z propolisem doskonale działają na cerę trądzikową. Kitu pszczelego już od setek lat poszukują osoby, które pragną czystej, nieskazitelnej cery i chcą wspomóc proces regeneracji i gojenia się ran.